TAGowanie zakazane.

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pią, 23 Maj 2003, 23:15:52 CEST

Dnia pią 23. maja 2003 22:42, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
--pozwole sobie odpowiedziec tutaj, bo szanowny przedpisca zawarl tu
rozwiniecie wiekszosci moich uwag --:) thx Andrzej

o prosze caly akapit o "celu" , a na pytanie o konkretyzacje tego celu
otrzymalem kpine, slowem jest "cel", ale tylko "On" wie jaki!

> A jakze, maja cel: tworzenie dystrybucji, ktora bedzie "przyjazna dla
> uzytkownika" z ich punktu widzenia.
> Ty ten cel podwazasz w imie nie do konca precyzujesz czego ?
jezeli ta dystrybucja pracuje na serwerach w firmach to musi w miare latwo
"przyswajac" programy i sterowniki spoza dystrybucji (chocby komercje).
Odnioslem wrazenie, ze "margines" osob zaangazowanych /korzystajacych z pld w
roznych firmach jest znaczny.

> [...]
> Taka przynajmniej jest moja opinia.

> Nie mogla byc zgodna z celem skoro nie bylo wlasciwych narzedzi (builderow
> Ac). I nadal nie ma. Choc od wydania Ra minelo ponad pol roku.
> Byl jakis *konkretny* problem, w ktorym od *pol roku* nikt ci nie chcial
> pomoc? Czy bylo wiele problemow i w zadnym nikt ci nie chcial pomoc?
> W tym ostatnim przypadku powinienes sobie postawic pytanie *DLACZEGO* tak
> jest.
>
> A ze buildery nest przejely funkcje builderow Ac - no coz to jest prosta
> konsekwencja przeciagania sie startu. Ktora rozumiem, choc nie akceptuje.

nie, nie ..z DC sprawa ma sie troche inaczej, prosze popatrzec na to trzezwo z
dystansu:
do wydania dystrybucji jest potrzebny zestaw
pakietow+buildery+oprawa(instalator itp)
z tego widac, ze DC to jest.....AC tyle ,ze bez builderow, bo ich nie ma
dlatego ja postawil bym pytanie odwrotnie: Czego brakuje DC by stac sie
oficjalnym AC?
> To moze nalezaloby szybko zorganizowac zlot i ten cel ponownie zobaczyc?
moze, moze :)