TAGowanie zakazane.

Sob, 24 Maj 2003, 14:43:56 CEST

> Jeżeli chciałbym robić dystrybucję wyłącznioe dla siebie to wogóle nie
> byłoby tej rozmowy. To, że używaja tego inni gdybym miał nawet taki cel
> świadczyłoby o tym że poniosłem wobec tego kompletną porażkę.
>
> Jeszcze raz Andrzej: jakie pytanie chcesz mi zadać ?

Jest w pierwszej linijce listu.
Bo z tego jak rozwija sie ta dyskusja wynika, ze tylko dla siebie, wbrew
zdaniu wszystkich pozostalych czlonkow PLD.

Chyba, ze ktos, kto popiera twoj model sie tutaj nie ujawnil.
Zatem _DLA KOGO_ chcesz to robic, ze upierasz sie to robic _WBREW WSZYSTKIM_?
Ergo: w ten sposob bedziesz ja robil sam...

  phone (48)(58) 347 14 61