TAGowanie zakazane.

Marcin Wyszomierski floyd w neuronomy.pl
Sob, 24 Maj 2003, 15:30:41 CEST

* Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> [2003-05-24 15:05:48 +0200]:

> Tak przeszkadza mi to że tego typu rzeczy są robione pod szyldem PLD.

To ja zapytam się przekornie. Co jest dozwolone, a co nie ?, czy np.
portowanie PLD np. na PARISC'a jest dozwolone, albo można myśleć o
robieniu PLD Hurd.

Tomek projektowi PLD brakuje zasad, coś w rodzaju Konstytucji PLD,
które to zasady będą dotyczyć wszystkich developer'ów PLD i eliminować
będą ewentualne kwestie sporne. Dobrym przykładem jest Debian, każdy ma
swój kawłek chleba i ponieważ wie, że to od niego zależy co i jak, to
dba o to bardzo dobrze, tak by w następnych wyborach nie miał konkurentów.

m.