TAGowanie zakazane.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 24 Maj 2003, 22:10:20 CEST

On Sat, 24 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Niech ktoś zacznie formułować takie zasady i zacznie dyskusję nad tym co
> uda mu Ci się zebrać w postaci tekstu.
> Długo twierdziłem, że coś takiego nie jest potrzebne. Długo było to nie
> potrzebne o ile grono osób było jeszcze małe.
> Jedna tylko uwaga co do tego otóż zestawu takich regół powinien być
> możliwie maksymalnie krótki. Zażdy kolejny punkt w pewnym sensie będzie
> wpływał na jakieś usztywnienie poczynań. Dla mnie osobiście będzie to
> zapwewne zespół regół dość oczywistych ale najwidoczniej nie dla
> wszystkich wszystko jest oczywiste .. więcej coraz wyraźniej widać że w
> [...]

Sorki, ze dlugi cytat i krotka odpowiedz,
ale moze na poczatek przyjmijmy to co jest juz sprawdzone w Debianie?

I popracujmy nad wlasnymi modyfikacjami ??

Kto jest za ?

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}