SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 25 Maj 2003, 15:20:34 CEST

Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> [25-05-2003 15:04]:
> Dlatego, że każda zmiana glibc-kernel-headers implikuje konieczność
> przebudowania glibc. Osobny pakiet mógłby być, gdyby ktoś tego pilnował,
> ale z doświadczenia wiadomo, że nikt tego nie upilnuje i przy pierwszej
> okazji się rozjadą.

OK, trudno mi polemizować -- sam pilnować nie zamierzam.

Jak stoimy z alternatywami?  O ile dobrze zrozumiałem, tak, jak było
dotychczas, być nie może, bo się userspace przestanie kompilować.

> jednocześnie takie rozwiązanie zaniżałoby profesjonalizm PLD.

To może ja się tylko szyderczo uśmiechnę... ;->

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]