SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 25 Maj 2003, 16:02:03 CEST

On Sun, May 25, 2003 at 15:20:34 +0200, Radoslaw Zielinski wrote:

> Jak stoimy z alternatywami?  O ile dobrze zrozumiałem, tak, jak było
> dotychczas, być nie może, bo się userspace przestanie kompilować.

Dopiero na 2.6.x, które - jak to sam kloczek stwierdził, będzie używalne
nie wiadomo kiedy. Zatem wybiegł w przyszłość do 'nie wiadomo kiedy' i
rozpieprzył pakiet tak, żeby do tego czasu nie dało się poprawnie
skompletować środowiska devel.
Jak dla mnie jest to ewidentna próba wstrzymania prac nad PLD na
przynajmniej kwartał. Po raz kolejny zresztą.

Niech ktoś zadzwoni do kloczka - może ten prawdziwy siedzi w domu na L4,
a po serwerowni grasuje jakiś nawiedzony Mandrake'owiec i sabotuje?

Alternatywą na przyszłość zaś będzie:
a) tworzenie prawidłowych nagłówków z glibc.spec,
b) gwarancja od kogoś, że będzie pilnował,
c) stworzenie mechanizmu, który to zapewni.

Po prostu to nie ma prawa się rozjechać i kropka.

A co do obecnej sytuacji, bo ona do tego tylko się nie ogranicza:
rozwiązaniem byłaby możliwość tagowania ostatniego 'prawidłowego'
kompletu SPECS/SOURCES. Ale Jaśnie Oświecony tego zabronił, po czym sam
stworzył patologiczną sytuację, w której zostajemy bez najważniejszych
nagłówków w systemie.
Więcej - podniósł release na całkowite (rel. 3), tym samym niszcząc
nawet ślad po tym, że aktualny pakiet jest nieużywalny. To już jest
kpina.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/