TAGowanie zakazane.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 25 Maj 2003, 16:01:37 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Od tego powinien się pojawić katalog contrib lub coś podobnego. Wiele razy
> już o tym mówiłem, nie mam jednak w tym temacie "mocy sprawczej"...

Niestety.

> Nie narzekaj - korzystam z tej mozilli na codzień i nie brakuje mi w niej
> wiele..

Ja używam, że tak się wyrażę, zawodowo i mi w 1.0 bardzo wiele brakuje.

> Owszem, ale niestety nic więcej niż 1.2.1 nie wleci do RA, ponieważ mamy
> kilka programów opartych właśnie na mozilli (skipstone, light, ...). I
> wygląda na to, że przestały one być wspierane/rozwijane w nowszych
> wersjach.

Tyle, że tagów dla 1.2.1 oczywiście żadnych nie ma.

> To zajmij się tym, żeby 1.2.1 można było posłać na buildery. 1.3 to jak
> już mówiłem nie wiem czy da się wraz z całym "dobytkiem" zrobić. Jeżeli
> tak to ja bardzo chętnie to poślę. Ale musze wiedzieć co.

Patrz wyżej.  Miałbym zgadywać, które wersje łatek są potrzebne?

> To czemu nie włożyłeś tego nakładu sił?

Bo ja nie jestem developerem ;-P

> Tutaj trochę ja jestem winny i w najbliższym czasie postaram się to
> nadrobić....

Prawde mówiąc, to np. mnie nie zależy. Używam 3.1.1a z Twojego RaPacka.

> Nie.
> RA-Packi nie są niczym złym, gdyby istniało AC.

A jak nie istnieje AC, to stają się czymś złym?

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/