SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 25 Maj 2003, 17:22:37 CEST

On Sun, May 25, 2003 at 17:11:15 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie wiadomo, ce bedzie predzej gotowe: kernel czy glibc-headers.
> Wiec sie kloczkowi nie dziwie.
> ZTCW aktualnie nie ma kernela, ktory sie kompiluje na ppc.

Aktualnie nie ma też prawidłowego glibca. To co, zepsuję Xy to się
może poprawi? A jak nie to psujemy resztę, aż do wyczerpania
działających pakietów?

> Nie ma prawa. Ale tez nie jest takie pewne, ze sie rzeczywiscie rozjedzie.
> Zmiany moga byc kosmetyczne i nie miec wplywu na kod wynikowy glibc.

W zależności od nagłówków w tej chwili mam różne zachowanie icewm.
Chcesz powiedzieć, że przy 2.6.x, które ma się jeszcze bardziej różnić,
nic się nie rozjedzie? Nie żartuj...

> Caly czas bylismy. Chyba, ze powiesz jak uzyskac naglowki przy
> niekompilujacym sie kernel.spec ?

Nie było na ppc, teraz nie ma na żadną arch. Tak więc każdy nie-ppcowiec
nagłówki miał, a teraz nie ma. Ciekaw jestem, co się kryje w tej
metodzie 'naprawiania'.

> Niecalkowite z definicji nie ida na buildery.

Dlatego piszę. Pójdzie na buildery glibc rel. 3 i żegnaj środowisko
devel.

> Masz pretensje, ze sie bootstrap opoznia, a sam rzucasz mu klody pod nogi.
> Opanuj sie.

Psucie pakietów to przybliżanie do bootstrapa? To ja wolę od takiej
distro trzymać się z daleka.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/