SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Nie, 25 Maj 2003, 17:11:15 CEST

> Dopiero na 2.6.x, które - jak to sam kloczek stwierdził, będzie używalne
> nie wiadomo kiedy. Zatem wybiegł w przyszłość do 'nie wiadomo kiedy' i
> rozpieprzył pakiet tak, żeby do tego czasu nie dało się poprawnie
> skompletować środowiska devel.
> Jak dla mnie jest to ewidentna próba wstrzymania prac nad PLD na
> przynajmniej kwartał. Po raz kolejny zresztą.

Nie wiadomo, ce bedzie predzej gotowe: kernel czy glibc-headers.
Wiec sie kloczkowi nie dziwie.
ZTCW aktualnie nie ma kernela, ktory sie kompiluje na ppc.

> Alternatywą na przyszłość zaś będzie:
> a) tworzenie prawidłowych nagłówków z glibc.spec,
> b) gwarancja od kogoś, że będzie pilnował,
> c) stworzenie mechanizmu, który to zapewni.
>
> Po prostu to nie ma prawa się rozjechać i kropka.

Nie ma prawa. Ale tez nie jest takie pewne, ze sie rzeczywiscie rozjedzie.
Zmiany moga byc kosmetyczne i nie miec wplywu na kod wynikowy glibc.

> A co do obecnej sytuacji, bo ona do tego tylko się nie ogranicza:
> rozwiązaniem byłaby możliwość tagowania ostatniego 'prawidłowego'
> kompletu SPECS/SOURCES. Ale Jaśnie Oświecony tego zabronił, po czym sam
> stworzył patologiczną sytuację, w której zostajemy bez najważniejszych
> nagłówków w systemie.

Caly czas bylismy. Chyba, ze powiesz jak uzyskac naglowki przy
niekompilujacym sie kernel.spec ?

> Więcej - podniósł release na całkowite (rel. 3), tym samym niszcząc
> nawet ślad po tym, że aktualny pakiet jest nieużywalny. To już jest
> kpina.

Niecalkowite z definicji nie ida na buildery.
Masz pretensje, ze sie bootstrap opoznia, a sam rzucasz mu klody pod nogi.
Opanuj sie.

  phone (48)(58) 347 14 61