TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 25 Maj 2003, 18:55:44 CEST

On Sun, 25 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:
> Ja używam, że tak się wyrażę, zawodowo i mi w 1.0 bardzo wiele brakuje.

Może nie napisałem tego wyraźnie, ale to było pytanie. Czego brakuje? W
sensie - co _źle_ chodzi ?

> Tyle, że tagów dla 1.2.1 oczywiście żadnych nie ma.

No więc należy poeksperymentować...

> Patrz wyżej.  Miałbym zgadywać, które wersje łatek są potrzebne?

Na podstawie cvs log to raczej nie byłoby takie wielkie zgadywanie.

> Bo ja nie jestem developerem ;-P

To czemu tutaj mieszasz w tematach, w których nie powinieneś?

> Prawde mówiąc, to np. mnie nie zależy. Używam 3.1.1a z Twojego RaPacka.

I tutaj masz odpowiedź na pytanie jakie zadałeś poniżej...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...