TAGowanie zakazane.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 26 Maj 2003, 00:09:56 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Może nie napisałem tego wyraźnie, ale to było pytanie. Czego brakuje? W
> sensie - co _źle_ chodzi ?

W innym mailu..

> No więc należy poeksperymentować...

Należałoby tagować, aby jakoś powiązać wersje patchy z wersjami speca.

> Na podstawie cvs log to raczej nie byłoby takie wielkie zgadywanie.

Można by próbować po dacie. Tylko po co takie rzeźbienie, skoro to
powinien załatwiać tag typu MOZILLA_1_2_1.

> To czemu tutaj mieszasz w tematach, w których nie powinieneś?

Bo mam taką cichą nadzieję, że może coś w procesie tworzenia PLD zacznie
działać tak jak trzeba. W obecnej sytuacji angażowanie się w to
wymagałoby ode mnie zbyt dużego poświęcenia.

> I tutaj masz odpowiedź na pytanie jakie zadałeś poniżej...

To źle, że mogę używać teraz KDE 3.1.1a nie czekając 3 lata, aż wyjdzie
AC?

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/