SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 25 Maj 2003, 19:18:54 CEST

On Sun, May 25, 2003 at 18:38:55 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A jak nie, to podaj nazwe speca/brancha, z ktorej mozna zbudowac pakiet z
> naglowkami do 2.4. Na wszystkie buildery.

Z poprzedniego można było na większość. Teraz nie można na żaden.

> Kto mowi o 2.6 ?

Kloczek. Przeczytał o tym, że od 2.5.x nie nadają się do userspace i
stąd wymyślił takie cudeńki.

> Ten poziom roznic mozna zalatwic numerem wersji glibc-kernel-headers i
> Requires.

To podnoszący gkh będzie musiał podnieść glibc. Jak zapomni - rozjazd.
Jak nie zapomni - ktoś musi póścić na builder. Jak zapomni - rozjazd.
Jak nie zapomni - ktoś musi przenieść na ftp. Jak zapomni - rozjazd.

> Wystarczy w glibc-devel dac R: glibc-kernel-headers
> i Conflicts na zbyt stare wersje.

Rzeźbienie.

> Zgadza sie, ktos, kto bedzie grzebac w glibc/puszczac na buildery musi tego
> pilnowac.

3 miejsca na rozjazd kontra zero miejsc.

Poza tym kij z tym. Sprawa rozbija się o zepsucie działającego pakietu
bez otagowania ostatniej używalnej wersji. Kloczek zrobił syf nie
odpowiadając na pytanie: KIEDY będzie się dało powiedzmy na ia32
zbudować glibce?

> Szczrze mowiac nie dziwie mu sie. Pominiecie ppc teraz powoduje, ze potem
> bedzie musial wszystko powtorzyc na pozostalych arch. Zeby sie zasoby nie
> rozjechaly.

Primo, to do pracę nad PPC kloczek próbuje _wymuszać_ na innych swoją
pozycją. Secundo naprawić trzeba kernel.spec, jeśli to on się nie
buduje, bo nagłówki z gkh nie mają NIC do rzeczy. Kernel ich NIE UŻYWA.
To są nagłówki dla _userspace_.
Ale może czegoś nie wiem - jeśli możesz to mi wyjaśnij.

> Co za roznica? Na razie zadne nie poszlo.

Przez przypadek. Ale ja nie mogę zbudować sobie glibca z CVS-u, bo nie
ma tagu WORKS, OK, BUILDS, whatever.

> Nie psucie, tylko rozwijanie dwutorowo.

Khem... Kloczek WYCIĄŁ podpakiet glibc-kernel-headers. Pozostawił mnie
bez działających nagłówków kernela dla userspace.

> Jak nikt z ppc-owcow nie wskaze drogi poprawienia kernela, to moze wczesniej
> uda sie glibc-kernel-headers doprowadzic do porzadku.

One nie mają nic do rzeczy, bo są dla userspace.

> BTW2: mysle, ze to co sie wlasnie w tym watku dzieje mial kloczek na mysli
>       krytykujac nest: wszystkim nest do glowy uderzyl i nikt juz (prawie)
>       sie nie chce zajmowac Ac.

Kloczek zablokował Ac. A poza tym to źle mówisz wydaje mi się. Przecież
to z Nest rzeczy mają spływać i usadawiać się w Ac, więc jak najbardziej
nad tym się pracuje.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/