SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 25 Maj 2003, 19:54:13 CEST

On Sun, 25 May 2003, Tomasz Pala wrote:
> Z poprzedniego można było na większość. Teraz nie można na żaden.
> Kloczek. Przeczytał o tym, że od 2.5.x nie nadają się do userspace i
> stąd wymyślił takie cudeńki.

Nie on tylko RH.
Jakiś czas temu byłem zdziwiony tym wynalazkiem, ale to tam działa od
dosyć dawna i to nieźle.

Nie wydaje mi się, żeby to był zły pomysł. Dzięki czemuś takiemu wcześniej
nawet dla Ra możnaby mieć poprawnie działające różne cudeńska (brak
ograniczeń na 2G, etc...).
Poza tym to jest rozwiązanie przyszłościowe.

> To podnoszący gkh będzie musiał podnieść glibc. Jak zapomni - rozjazd.
> Jak nie zapomni - ktoś musi póścić na builder. Jak zapomni - rozjazd.
> Jak nie zapomni - ktoś musi przenieść na ftp. Jak zapomni - rozjazd.

Dobra - teraz pytanie jak tego uniknąć.

> Przez przypadek. Ale ja nie mogę zbudować sobie glibca z CVS-u, bo nie
> ma tagu WORKS, OK, BUILDS, whatever.

Marudzisz.
Ten krok tak czy inaczej nas czekał. Prędzej czy później.

Teraz dzięki temu mogę ładnie budować w domu userspace, mając 2.5 u
siebie.

> Khem... Kloczek WYCIĄŁ podpakiet glibc-kernel-headers. Pozostawił mnie
> bez działających nagłówków kernela dla userspace.

Bo to jest devel - takie jego uroki.
Mam rozumieć, że tylko działające wersje należy wrzucać do cvs-u??

> Kloczek zablokował Ac. A poza tym to źle mówisz wydaje mi się. Przecież
> to z Nest rzeczy mają spływać i usadawiać się w Ac, więc jak najbardziej
> nad tym się pracuje.

No to otaguj wg cvs log. Zmiany były tylko w specu. Też mi wielki problem.
Marudzisz...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...