SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 25 Maj 2003, 21:18:08 CEST

On Sun, May 25, 2003 at 19:54:13 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie on tylko RH.

A w Chipie wymyślili, żeby sh przelinkować na basha.

> Jakiś czas temu byłem zdziwiony tym wynalazkiem, ale to tam działa od
> dosyć dawna i to nieźle.

Odpowiedź mi na proste pytanie: czy to są _prawidłowe_ nagłówki?

> Nie wydaje mi się, żeby to był zły pomysł. Dzięki czemuś takiemu wcześniej
> nawet dla Ra możnaby mieć poprawnie działające różne cudeńska (brak
> ograniczeń na 2G, etc...).

Właśnie pamiętam, jak się rozjechały nagłówki i nie dało się mkfs
wykonać na partycji >2GB. Będziesz tego pilnował?

> Poza tym to jest rozwiązanie przyszłościowe.

Będziesz tego pilnował?

> Dobra - teraz pytanie jak tego uniknąć.

Proste - będziesz tego pilnował ;P

> Marudzisz.
> Ten krok tak czy inaczej nas czekał. Prędzej czy później.

Takie rzeczy robi się na DEVEL i nie daje się pełnych release.

> Teraz dzięki temu mogę ładnie budować w domu userspace, mając 2.5 u
> siebie.

Czy aby na pewno wiesz, co mówisz? Właśnie userspace budować nie możesz,
bo nie masz glibc-kernel-headers, tylko jakiś badziew.

> Bo to jest devel - takie jego uroki.

To jest HEAD.

> Mam rozumieć, że tylko działające wersje należy wrzucać do cvs-u??

Nie, należy tagować ostatnie prawidłowe wersje. Ale kloczek zakazuje.
Zresztą niedawno była jazda o KDE.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/