TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 26 Maj 2003, 15:20:15 CEST

On Mon, 26 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Kwestia w tym że od conajmniej kilkunastu dni mówie o tym wprost,

1. Nie mówisz tego wprost. Wogóle tego nie mówisz.
2. *Jakikolwiek* sens nie znaczy wcale, że to jest dobre rozwiązanie. Jak
wielu tu już mówiło - utrudni to wiele rzeczy, wydłuży cykl wydawania.

Ja wiem co ty na to odpowiesz, więc daruj sobie już. Każda ze stron
powiedziała co miała - szkoda, że ty ignorujesz konkretne argumenty, a na
swoje podajesz "bo tak musi być". I wykorzystujesz swoją pozycję, jakby
nie patrzeć, siły do przeforsowania swojego rozwiązania. Wcale nie
lepszego, jednocześnie blokując istniejący i *dobrze* działający kernel
cieciwy. To nie jest dyskusja, a szkoda. To wygląda jakbyś sugerował
*wszystkim*, że są w sprawie kernela niespełni rozumu, a tylko ty jeden
byś wiedział co tu tak naprawdę jest do zrobienia i jak to ma wyglądać.

Naprawdę zależy ci na rozwaleniu PLD-Team'u? Bo to wygląda na uparte
dążenie do samodestrukcji...

> Zwróć uwagę kiedy spytałem się tutaj o to czy są tu osoby majace
> doświadczenia ze stawianiem serwera bk.

Tak, pytałeś. W wyrwanym z kontekstu zdaniu.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...