TAGowanie zakazane.

Pon, 26 Maj 2003, 16:23:39 CEST

On Mon, 26 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> 1. Nie mówisz tego wprost. Wogóle tego nie mówisz.

Zajrzyj do listów z ostanich kilku dni, a znajdziesz tam dokładnie tego
typu sformułowania wprost.

> 2. *Jakikolwiek* sens nie znaczy wcale, że to jest dobre rozwiązanie. Jak
> wielu tu już mówiło - utrudni to wiele rzeczy, wydłuży cykl wydawania.

Ja bym nawet poszedł dalej .. nie wiem czy jest sens żeby mówić o tym czy
to ma sens że to ma sens bądź nie :>
To że sens tego wszystkeigo gdzieś juz kilak razy zgubiłeś i masz przy tej
okazji pretensje o to do mnie jest juz tak czy inaczje dla mnie
przynajmniej jasne :>

> Ja wiem co ty na to odpowiesz, więc daruj sobie już. Każda ze stron
> powiedziała co miała - szkoda, że ty ignorujesz konkretne argumenty, a na
> swoje podajesz "bo tak musi być". I wykorzystujesz swoją pozycję, jakby
> nie patrzeć, siły do przeforsowania swojego rozwiązania. Wcale nie
> lepszego, jednocześnie blokując istniejący i *dobrze* działający kernel
> cieciwy. To nie jest dyskusja, a szkoda. To wygląda jakbyś sugerował
> *wszystkim*, że są w sprawie kernela niespełni rozumu, a tylko ty jeden
> byś wiedział co tu tak naprawdę jest do zrobienia i jak to ma wyglądać.

-ENOPARSE :>

> Naprawdę zależy ci na rozwaleniu PLD-Team'u? Bo to wygląda na uparte
> dążenie do samodestrukcji...

> Tak, pytałeś. W wyrwanym z kontekstu zdaniu.

To było bez jakiegokolwiek kontekstu w osobnym liście posłanym tutaj.