SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pon, 26 Maj 2003, 08:08:49 CEST

On Sun, 25 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie wiadomo, ce bedzie predzej gotowe: kernel czy glibc-headers.
> Wiec sie kloczkowi nie dziwie.
> ZTCW aktualnie nie ma kernela, ktory sie kompiluje na ppc.

I to tym bardziej że juz dość mocnio odczyszczone z naleciałości
kernelowych pliki nagłówkowe są od dłuzszego czasu własnie opracowywane
przez ludzi z RH. W tej chwili po tym co dodałem nie można być perwnycm
cześci związnej z sparc* (tylko wycięte właczanie <linux/config.h>).

Wiedząc że Drepper jest zarudniony w RH, że nad tymi plikami nagłówkowymi
do dłuzszego czasu pracuje Jelinek .. wybaczcie ale mam konkretne podstawy
do tego żeby zamknąć oczy i pojsć spokojnie kilka kroków do przodu.

[..]
> Caly czas bylismy. Chyba, ze powiesz jak uzyskac naglowki przy
> niekompilujacym sie kernel.spec ?

Andrzej to nie wszytko i sam o tym wiesz. Wiesz, że pliki nagłowkowe
kernal nie są szykowane z myślą o używaniu w programach C++.