SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 29 Maj 2003, 19:03:50 CEST

On Mon, May 26, 2003 at 08:08:49 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> I to tym bardziej że juz dość mocnio odczyszczone z naleciałości
> kernelowych pliki nagłówkowe są od dłuzszego czasu własnie opracowywane
> przez ludzi z RH. W tej chwili po tym co dodałem nie można być perwnycm
> cześci związnej z sparc* (tylko wycięte właczanie <linux/config.h>).
>
> Wiedząc że Drepper jest zarudniony w RH, że nad tymi plikami nagłówkowymi
> do dłuzszego czasu pracuje Jelinek .. wybaczcie ale mam konkretne podstawy
> do tego żeby zamknąć oczy i pojsć spokojnie kilka kroków do przodu.

Nie dając żadnych namiarów na materiały developerskie RH, nie
uwzględniając różnic w glibcu i kernelu RH oraz PLD, nie konsultując
tak poważnej sprawy na liście, nie robiąc tego na branchu DEVEL
równocześnie wycinając odpowiednią istniejącą funkcjonalność, a minął
już niemalże TYDZIEŃ i pakiety są nadal nieużywalne, wreszcie
popełniając błędy merytoryczne, pod postacją Obsoletes i Provides na
kernel-headers, niepotrzebnie zmieniając nazwę już wystawianego pakietu.
W dodatku sprawiając wrażenie, że cała Twoja wiedza na ten temat to
tylko przeczytane _fragmenty_ wysyłanych tu maili.

Założyłbym się, że taka ilość błędów w wykonaniu powiedzmy moim (ot,
gdybym wziął nagłówki z jakiegoś Debiana - choć przyznaję, że nie
sprawdzam, być może oni też biorą te z RH, albo olewają sprawę, nie
wiem), skutkowałaby Twoim ostrym protestem i żądaniem cofnięcia zmian.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/