SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pon, 26 Maj 2003, 11:32:11 CEST

> Tym bardziej źle to o nim świadczy.

Wyspac sie czlowiekowi nie dasz ?

OK. bede *twoich* odpowiedzi oczekiwal w srody miedzy 12 a 16.
;)

> ZTCP tylko Ty pisałeś o 2.4.x:

qboosh potwierdzil. Sprawdz.

> i dalsza część rozmowy sugeruje, że nie miałeś podstaw ku temu
> twierdzeniu, więc nie komentowałem.

Podstawa sa dyskusje z linux-kernel z ubieglego roku.

> Nie mów nieprawdy. Kloczek świadomie nie wpuszczał działającego kernela,
> bo mały w nim miał udział i mało chwały by zyskał.

> !?!?!? Przypomnę, że rok temu domagałem się wyciągnięcia konsekwencji w
> stosunku do Kloczka, a gdy to nie znalazło poparcia to na kilka miesięcy
> porzuciłem PLD.

Dlatego, ze PLD nie jest tworzone tylko na x86 ? Smieszny jestes.

> Nic nie było zepsute, tylko kloczkowi coś się w główkę stało i nie
> chciał działającego kernela, o którym masz napisane obok.

> Abstrahując już od tego, co chyba świadomie pomijasz: kernel nie ma NIC
> do rzeczy, bo to są nagłówki dla userspace.

> Kloczek je WYCIĄŁ. Kloczek rozpierdzielił glibce. Nie wiem po co mnie

Kloczek wycial kopiowanie do userspace naglowkow *kernela*.
Kernela, ktorego dotychczas nie bylo.

W ktorym # Source z glibc.spec byly te naglowki?

> wciągasz w dyskusję o kernelu, który zresztą DZIAŁA, a to kolejny punkt,
> w którym kloczek blokuje prace, wchodzi z butami w czyjąś działkę i ją
> rozpieprza.

> Bo nie można.

???
ZTCP, ktos z nestowcow twierdzil, ze taguje.

Zauwaz, ze ja nie zgadzam sie z kloczkowa sugestia zakazu tagowania.

> Było dokończone, owszem. Na kernelach supportowanych przez Ra jak i
> obecną linię stabilną. 2.6.x jeszcze nie ma, co sam kloczek podkreśla.

> Jakim src.rpm-ie? Do gkh trafiały nagłówki, na których był kompilowany
> glibc, czyli do przejścia buildera na >=2.5.x - prawidłowe.

No wlasnie. Wiec jak skompilowac glibc na 2.4 pod 2.2 ?
Najpierw trzeba zrobic naglowki: albo kernel-headers albo
glibc-kernel-headers.

A ze to co bylo w RH nie nadaje sie w obecnej wersji do PLD, to zgoda.

> Pieprzeniem jest, że:
>
> Obsoletes:      glibc-kernel-headers
> Obsoletes:      kernel-headers
>
> jest lepsze, skoro z tego NIC się nie zbuduje, ani userspace, ani
> moduły. Kloczek dalej nie ma pojęcia, czym różni się
> /usr/src/linux/include od /usr/include, kopiuje bezmyślnie rozwiązania i
> działa metodą macajewa.

> Oj, bardzo się mylisz.

Naprawde? W powyzszym poscie nie zasugerowales _ani jednego_ konstruktywnego
rozwiazania problemu. Czym potwierdzasz powyzsza teze ;)

W *twoim* rozwiazaniu nie masz szans na zbudowanie poprawnego glibc dla 2.4
wychodzac z tego, co jest na builderach, czyli Ra.

  phone (48)(58) 347 14 61