SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 29 Maj 2003, 19:33:18 CEST

On Mon, May 26, 2003 at 08:21:23 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Spróbuj zacytwać fragment z którego by wynikałoe ze właśnie o tym
> piszę.

Jeśli nie piszesz w kontekście >2.4.x, to najzupełniej w świecie nie
rozumiesz, co zrobiłeś.

> Tomek .. nie rozumiesz tego co zrobiłem i to jest jedna sprawa.

Przez zbieżność imion odpowiem podobnie:

Tomek... nie rozumiesz, czemu ma docelowo służyć to, czego
niedokończyłeś rozwalając coś innego.

> Nie
> potrafisz powidzieć dlaczego to jest złe i to jest drugi punkt.

20030529170350.GC3448 w os.polanet.pl

> Trzeci
> opiera sie o to że ludzie którzy wprost pracuja nad glibc, gcc, binutils
> jak Drepper, Jelinek potrafiliby Ci wyjaśnić dużo dokładniej niż ja
> dlaczego taki kierunek zmian jest niwuchronny bo to ONI wprost pracowali
> nad tymi plikami nagłówmkowymi nad wyczyszczeniem ich z naleciałości
> kernelowych po to żeby ich używanie tam gdzie to ma znaczenie wręcz nei
> wskazywąły na powiązania z Linuxem czy jakimkolwiek innym systemem
> peracyjnym (tam gdzie opisują rzeczy wprost wynikjące z różnych RFC i
> innych niezaleznych rzeczy od kernela).

Masz absolutną rację. Tylko skoro uważasz ich prace za zakończone, to
proszę o:

1. oficjalne materiały,
2. dokończenie pakietu (po raz kolejny próbujesz wymusić na kimś innym
   zrobienie jakiejś rzeczy).

W przeciwnym razie - sio ze zmianami na DEVEL.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/