SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pon, 26 Maj 2003, 11:36:56 CEST

> Piszę to od początku. I tak, fragment temu zaprzeczający:
>
> Provides:       kernel-headers = 2.4
> Obsoletes:      kernel-headers

Tu sie wyjatkowo z toba zgodze. I az sie dziwie, ze wolales napisac tyle
listow z bluzgami, zamiast poprawic oczywisty blad.

> Pytanie kontrolne: zajrzałeś do speca i przemyślałeś, co się stanie jak
> zainstalujesz wyprodukowane z niego pakiety?

Nawet nie sprobowalbym tego, bo nie mam glibc-kernel-headers.

Natomiast ty nie wiesz co blueas ma w /usr/include i nie masz podstaw do
powyzszego twierdzenia.

diff twoim przyjacielem...

  phone (48)(58) 347 14 61