SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 29 Maj 2003, 19:27:57 CEST

On Mon, May 26, 2003 at 11:36:56 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Tu sie wyjatkowo z toba zgodze. I az sie dziwie, ze wolales napisac tyle
> listow z bluzgami, zamiast poprawic oczywisty blad.

Gdyby to był jedyny, to bym tak zrobił. Nie chcę się powtarzać, więc
zajrzyj proszę do 20030529170350.GC3448 w os.polanet.pl.
Krótko mówiac kloczek jest niekompetentny w tej sprawie
(Pine.LNX.4.55L.0305261202250.13534 w rudy.mif.pg.gda.pl) i popełnił
kardynalne błędy, więc ryzyko spieprzenia czegoś istotnego jest zbyt
wysokie, aby poprawić te dwie linijki i przejść nad tym do porządku
dziennego.

> Nawet nie sprobowalbym tego, bo nie mam glibc-kernel-headers.

A, to łatwo się dyskutuje nad czymś, co Tobie samemu nic nie rozwala.

> diff twoim przyjacielem...

Nie mam wystarczającej wiedzy. Kloczek zaś nie przedstawił żadnych
materiałów dokumentujących tę zmianę.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/