TAGowanie zakazane.

Pon, 26 Maj 2003, 14:52:59 CEST

On Mon, 26 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]
> Tia... Tomasz zapomniał wspomnieć o takim "drobiazgu", że chce to trzymać
> w bitkeeperze...
>
> Wtedy zaczynato mieć _jakikolwiek_ sens.

Kwestia w tym że od conajmniej kilkunastu dni mówie o tym wprost, a od
jeszcze dłuższego czasu taką ewentualność brałem pod uwagę :)
Zwróć uwagę kiedy spytałem się tutaj o to czy są tu osoby majace
doświadczenia ze stawianiem serwera bk.

Drobiazgiem jest w tym wypadku to że ten "szczegół" że o tym właśnie mówię
albo przynajmnie o tym myślę jako ewentualności nie był brany pod uwagę
przy ropatrywaniu tego o co mi w sumie chodzi ;>