TAGowanie zakazane.

Pon, 26 Maj 2003, 15:10:34 CEST

On/Dnia Mon, May 26, 2003 at 01:01:47PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote/napisał(a)

> Tia... Tomasz zapomniał wspomnieć o takim "drobiazgu", że chce to trzymać
> w bitkeeperze...
Inna sprawa, że np. mnie nie wolno używać bk - podsyłałem łatki zarówno
ludziom od cvs jak i od svn i podpadam pod licencję bk.

Takich osób jest więcej.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux