SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pon, 26 Maj 2003, 16:18:36 CEST

On Mon, 26 May 2003, Krzysiek Taraszka wrote:
[..]
> Zle.
> kernel-headers ma zostac.
> Dwa argumetny ZA:
> 1. utrudnia to niesamowicie zycie userom
> (pomysl ze jestes modemowcem .... i chcesz np samemu sobie zbudowac cos do
> kernela, i co teraz ? ssanie przez modem kernel-source to katorgia ... na
> cdku nie masz bo ... instalowales z miniISO ....)

Myślę sobie ze modemowców jest coraz mniej i coraz mniejszy sens ma
uwzględnianie tego faktu że tacy ludzie jeszcze istnieją.
Chodzi o to że to mozna uwzglednaić w śród innych rzeczy ale podnoszenei
tego jako główny argumen jest takie sobie.

Ktoś kto bedzie chciał rozwijac jakis kawałek kernela może nawet
nagłowkikernela pozyskać z nieskończonej ilosci inncyh miesc. W przypadku
Polski jest to choćby stado płytek dostarczancy hz czasopismami.

> 2. utrudni nawet mi pracę (czasem przed wlaczeniem czegos duzego staram sie to
> przebudowac, a ssanie kernel-source zawsze bylo dla mnie nie lada wyzwaniem
> (gdy bylem modemowcem, potem na SDI (duzy ruch sie generowal na tak slabym
> laczu zawsze ..), obecnie na DSL moze byc .. ale pomyslmy tez o innych ...))

Chcesz pwiedzieć że nie masz plików nagłówkowych kernela ? :)

dzimi naprawdę to już jest demonizowanie albo robienie z igły wideł.

Ktoś kto będzie rozwijał kawałek kernela *niemal pewne* jest że nie tylko
pliki nagłókowe będzie potrzebiował :)