Ac: perl

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 26 Maj 2003, 19:11:52 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> [26-05-2003 08:29]:
[...]
> Tak czy inaczje obecnie perl się nie buduje i wypada gdzieś na tworzeniu
> manów:
[...]
> Manifying blib/man1/piconv.1
> Manifying blib/man1/enc2xs.1
[...]

Nie wiem, co może być przyczyną; nie potrafię niczego wywnioskować z
tego buildloga...  Problem musi leżeć w środowisku -- zarówno u mnie,
jak i u wielu innych osób budowanie przeszło OK.

Sprawdzanie zacząłbym od zapuszczenia budowania ze źródeł, przez
wywołanie "./Configure -des; make".

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]