Ac: perl

Pon, 26 Maj 2003, 08:29:50 CEST

W tej chwili jak juz napisałem dzisiaj do zbudowania glibc jest potrzebny
perl. Spuszczam z tonu co do tego co ostanio pisałem o perlu ponieważ nie
ejstem w sposób nawet jasny dla semego siebie skompletować werbalne
uzasadnienie swoich obioekcji (jeżeli mnie wyczucie nie myli to prędzej
czy później da to o sobie znać).
Zakładam poprostu że perl w tym co zostało opracowane w miezyczasie jest
poprawny co do ogólnych założeń.

Tak czy inaczje obecnie perl się nie buduje i wypada gdzieś na tworzeniu
manów:

LD_RUN_PATH="" i686-pld-linux-gcc  -shared -L/usr/local/lib Unicode.o  -o ../../../lib/auto/Encode/Unicode/Unicode.so     chmod 755 ../../../lib/auto/Encode/Unicode/Unicode.so
make[2]: Leaving directory
`/home/users/builder/rpm/BUILD/perl-5.8.0/ext/Encode/Unicode'
Manifying blib/man1/piconv.1
Manifying blib/man1/enc2xs.1
make[1]: Leaving directory
`/home/users/builder/rpm/BUILD/perl-5.8.0/ext/Encode'
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.19930 (%build)

Cały buildlog z tego jest oczywiście na buildlogs.