SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pon, 26 Maj 2003, 21:04:24 CEST

> On Mon, 26 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
> [..]

> Policz ile miesiecznie wydajesz na opłacenie połączęń modemowych. Sieci
> mniejszych czy wiekszych o podobnych przepustowościach z dostępem stałym
> powstaje ostanio jak grzybów po deszczu za cenę w okolicach do 100zł

Chcialbym miec choc jedna mozliwosc za taka cene...

A co powiesz na takie sieci, gdzie i owszem maja taniej, ale proba wyslania
listu na zewnatrz sieci (czytaj: do Internetu) o rozmiarze wiekszym niz
kilka - kilkanascie kB konczy sie regularnie timeoutem polaczenia SMTP (po
ok. godzinie wysylania) ?

Fakt, ze takie rzeczy sie zdarzaja swiadczy, ze nie ma konkurencji. Zatem
twoja ocena jest daleka od realiow.

> miesięcznie. Jeżeli nawet nie ma niczego takiego w Twojej okolicy teraz to
> prawdopodobieństwo że coś takiego się pojawi jest ostanio sczególnie
> relatywnie duże.
>
> [..]

> Odsetek ludzi piszczasych coś do kernela jest na poziomie promili. Także
> mówienie tu o jakiś kłodach dla użytkowników jest raczej sporym nadużyciem
> (i to już w kontekście tego że osoby z tej grupy nie bazuja tylko na
> zasobach jednej dystrybuchji jak i tym że ilość osób pracujacych na
> modemie stale spada).

Ale odsetek ludzi muszacych skompilowac kawalek kernela moze byc na poziomie
dziesiatkow %% (binarne moduly z interfejsem Open Source).

  phone (48)(58) 347 14 61