SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pon, 26 Maj 2003, 18:16:24 CEST

On Mon, 26 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
[..]

> O, fajnie. Chcesz mnie zniknąć, czy zafundować mi łącze?

Policz ile miesiecznie wydajesz na opłacenie połączęń modemowych. Sieci
mniejszych czy wiekszych o podobnych przepustowościach z dostępem stałym
powstaje ostanio jak grzybów po deszczu za cenę w okolicach do 100zł
miesięcznie. Jeżeli nawet nie ma niczego takiego w Twojej okolicy teraz to
prawdopodobieństwo że coś takiego się pojawi jest ostanio sczególnie
relatywnie duże.

[..]

> Z tych płytek może też pozyskać dystrybucję, która nie rzuca takich kłód
> pod nogi.

Odsetek ludzi piszczasych coś do kernela jest na poziomie promili. Także
mówienie tu o jakiś kłodach dla użytkowników jest raczej sporym nadużyciem
(i to już w kontekście tego że osoby z tej grupy nie bazuja tylko na
zasobach jednej dystrybuchji jak i tym że ilość osób pracujacych na
modemie stale spada).