Ac: perl

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 26 Maj 2003, 22:10:58 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> [26-05-2003 20:49]:
> On Mon, 26 May 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Po mimo że napisałeś:
[...]
> Nadal nie mogę skumać dlaczego to nie może być dołączone to do perl-base
> (tworząc perl) albo do perl-modules.
[...]

Oj, widać, że z Ciebie USENETowy weteran... ;->  Widzę, że stosujesz
algorytm ,,wybrać losowy fragment wypowiedzi oponenta, przepisać go
i powtórzyć swoją kwestię.  Jeśli nie zadziała, czynność powtórzyć.''

Nie mam teraz czasu powtarzać się na ten temat; muszę skończyć projekt.
Najprościej byłoby, gdybyś mi -- przynajmniej na razie -- uwierzył na
słowo, że jest dobrze.

[ make -jN i walące się testy ]

Nie wiem, czy znajdę na to chwilę przed czwartkiem.  Testy i tak chyba
będzie trzeba wyłączyć (ew. poprawić).

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]