Ac: perl

Wto, 27 Maj 2003, 06:35:03 CEST

On Mon, 26 May 2003, Radoslaw Zielinski wrote:

> Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> [26-05-2003 20:49]:
> [...]
> [...]
> [...]
>
> Oj, widać, że z Ciebie USENETowy weteran... ;->  Widzę, że stosujesz
> algorytm ,,wybrać losowy fragment wypowiedzi oponenta, przepisać go
> i powtórzyć swoją kwestię.  Jeśli nie zadziała, czynność powtórzyć.''

Tyle tylko, że ten losowy fragment to jedyny fragment traktujacy o tym o
czym mowam (przyjrzyj się sam swojemu tekstowi).

Radek jeszcze raz: po co w perl *dodatkowa* chierarhia katalogów i to
jeszcze dodatkowo analogiczna do już udostępnianej przez perla (normalnie
hierarhi vendor nie ma) która tak samo jak reszta zależna jest od vendor i
wersji perl ?

W liście z 26tego lutego w którym piszesz, że perl 5.8 doszedł do w miarę
stabilnej formy po za stwierdzeniem, że te katalogi się pojaiwają nie ma
nic o tym dlaczego. Przeszukałem inne Twoje listy i nic o powodach tego
posunięcia nie znalazłem.

Czy *ktokolwiek* po za Radkiem wie jeszcze dlaczego tak ewentualnie
powinno być ? (skoro nie ma on czasu wyjaśnić tego to może ktoś inny wie
albo przynajmniej przypuszcze po co to ?)
Po co dwie hierarchie ? przykładowo:

/usr/lib/perl5/5.8.0/i686-pld-linux-thread-multi
/usr/lib/perl5/vendor_perl/5.8.0/i686-pld-linux-thread-multi

? Poprostu nie widzę w tym żadnego uproszczenia, a wręcz odwrotnie
skomplikowanie w tym miejscu.
Już na pierwwszy rzut oka można wogóle obejść się bez hierarhii vendor,
wykasować obecne perl i zmienić perl-base->perl.

Poprostu to nie jest coś nad czym można IMHO przejść do porządku dziennego
i pozstawić to w kewstji wiary w to że to jest dobre rozwiązanie.
Dodatkowo z racji istniejącyh na HEAD modyfikacji zaczyna to stopować
prace nad Ac.

> Nie mam teraz czasu powtarzać się na ten temat; muszę skończyć projekt.
> Najprościej byłoby, gdybyś mi -- przynajmniej na razie -- uwierzył na
> słowo, że jest dobrze.

Czyli co ? do conajmniej czwartku wszystko ma stać ?
To ma być żart czy dowcip ?

W tej sytuacji rozwiąznia są dwa bo to musi być jakoś wyjaśnione. W
świetle dotychczasowych doswiadczeń mozna brać pod uwagę dwa rozwiazania:
albo przebuduję się perla bez hierahi vendor i ze zmiana perl-base-> perl
albo na razie w bootstrap nie będzie perla 5.8 i wtwedy wycofuję do
wyjasnienia część zmian z HEAD związanych z perlem.

Mniej inwazyjny jest drugi wariant. I tą drogą na razie pójdę żebyś
miał czas wyjasnić o co tu chodzi. Jeżeli w miedzyczasie ani Ty ani
nikt inny nie będzie w stanie wyjaśnić powodów dublowania hierarhii
katalogów to znaczyć bedzie że nei ma w sumie powodów tego posuniecia i
że można zredukować dodatkową hierarhię vendor.