nie dzialajacy freeswan

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Wto, 27 Maj 2003, 12:27:25 CEST

Dnia Tue, 27 May 2003 12:09:39 +0200 (CEST)
"Wojciech \"Sas\" Cieciwa" <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl> napisał:

> A czemu nie chcesz uzywac tego co jest w kernelu ?
> freeswan 2.00 jest wlaczony do kernela 2.4.20-6pl7 i nowszych
> z freeswan.spec maja sie tylko budowac utilsy do tego.

Bo budowanie modułu niezależnie od kernela to duża wygoda. Aby np. aby
korzystać z nowej wersji freeswana nie trzeba czekać na nowe
jajko, nie trzeba tez całego jajka budować. A zresztą sam wiesz.

Poprostu kilku developerów po pobierznych oględzinach mówiło mi że to da
sie zrobić i że mam luknać sobie na gadzety typu alsa-driver. Jednak jak
dla mnie to aby to wykonać będzie trzeba robić jakieś kombinacje
alpejskie ... tylko, że jeszcze nie wiem jakie :)

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik