Ac: perl

Wto, 27 Maj 2003, 13:24:40 CEST

> Po co ? Po co to oddzielać ?
> Dlaczego nie może być tak jak do tej pory ?
> Jakie względy techniczne a nei estetyczne przemaiwaja za tym że to mozę
> mieć sens ?

- nie ma potrzeby rozczlonkowywania perla, i wycinania z niego podpakietow w
  wyniku pojawienia sie nowej wersji modulu. Mozna to zrobic, ale nie jest
  to konieczne.
- Czasami moze byc potrzeba zachowania starego modulu nawet po
  zainstalowaniu nowej wersji. Potrzeba moze wynikac np. z zaleznosci.

> W taki że glibc.spec stoi wpisane obecnie jawnie
> "BuildRequires: perl-base". Pytanie: dlaczego nie poprostu perl ?

Zeby nie bylo nadmiarowych wymagan ?
Jak sie upierasz, ze maja byc nadmiarowe, bo beda bardziej czytelne, to
mozesz zmienic.

> Potrafisz to zrobić ?

Przy hierarchii vendor nie powinno byc problemu.

> Ma to sens żeby wszytko podmieniać ?

Zalezy od okolicznosci. Na tak ogolne pytanie nie ma rownie ogolnej, a
krotkiej odpowiedzi.

  phone (48)(58) 347 14 61