skrypty startowe

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 28 Maj 2003, 12:55:39 CEST

On Wed, May 28, 2003 at 12:29:55PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Chyba każdy powinien dostać własnego lock-a...
> Wtedy skończy się problem. Plus lock na całą usługę, taki sumaryczny.

Coś takiego jest w jabber.init teraz. Tam jeden demon startowany jest
kilka razy z różnymi plikami konfiguracyjnymi. To działa, jest nawet
możliwość zrestartowania pojedynczej usługi (bardzo przydatne
w przypadku Jabbera), ale nie powiem, żeby mi się to bardzo podobało
(ale lepiej nie umiałem)

Pozdrowienia,
	Jacek