Manifest zmian

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Czw, 29 Maj 2003, 19:09:28 CEST

> Proszę o przykład projektu sterowanego demokratycznie, który rozwija
> się z powodzeniem. IMHO projekty z silnym liderem o dużych uprawnieniach
> rozwijają się najlepiej. Dodam że z liderem (czy jak kto woli
> maintainerem), którego można wybrać "demokratycznie".
Metody demokratyczne też mi się nie podobają, niemniej jednak kloczek
jest liderem dosyć nieudolnym, a niektóre jego działania noszą
znamiona sabotażu. Też wolałbym silnego lidera z dużymi upranieniami,
ale nikogo takiego nie widzę.
Z dwojga złego wolę rozwiązanie demokratyczne :(.

Oczekuję zatem, że niezwłocznie to ustalicie.

> Podsumowując - jeśli dobrze widzę - zrobiłeś to samo co kloczek, tylko
> zamiast serwera CVS użyłeś serwera list.
Hehe, to był błąd żeby wysłał to Sergiusz :)

Pozdrawiam,
--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail & Jabber: ggodlewski w pld.org.pl   GG: 1600799   ICQ UIN: 118261503 \