Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 29 Maj 2003, 19:26:41 CEST

Dnia czw 29. maja 2003 19:24, Paweł Szopiński napisał:
> [...]
> From: Piotr Szymański <djurban w averne.net>
> To: t0tal w pld-linux.org
> Subject: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)
>

> Hi,
> t0tal (Thursday 29 of May 2003 18:35)

> Z mojej strony kde 3.1.2 jest gotowe, pakiety okolo kde moge
> przejrzec i
> uaktualnic za w ciagu dwoch tygodni.
>
> Odrzucam jednak mozliwosc bezproblemowego upgradu poldkiem za pomoca
> --upgrade-dist, zmiany w paczkowaniu kde zaszly tak daleko ze jest to
> teraz
> niemozliwe, poza tym przed wyjsciem ac nalezy jeszcze przedyskutowac

? błąd.
--upgrade-dist powinno przejsc ... chociazby epoch podbic ? provides
poustaiwac ?
co z PLD testing team (??) - widzialem wątki takie na pld-fork ...

> Szczerze mowiac powinnismy sie tez bardziej otworzyc na prase (spraw
> chipa
> chociazby) i zmienic podejscie do inicjatyw komercyjnych, ktore
> podobno
> kloczek blokowal (nei wiem wiecej o tym, tak tylko mi mowili na ircu
> ludzie).

hmm byl pomysl na News Team (yoshi,honej ?)

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/