Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Paweł Szopiński t0tal w websites.pl
Czw, 29 Maj 2003, 19:24:00 CEST

Coś źle formułuje pole Reply-To:

_TO_ trzeba poprawić ser.

Begin forwarded message:

Date: Thu, 29 May 2003 19:12:22 +0200
From: Piotr Szymański <djurban w averne.net>
To: t0tal w pld-linux.org
Subject: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Hi,
t0tal (Thursday 29 of May 2003 18:35)
> Chciałbym byśmy w przyszłych działaniach twórczych umieścili i
> zrealizowali prośby szarych użtkowników nie mających
> bezporśredniego wpływu na PLD. Po pierwsze musimy przyśpieszyć
> prace nad Ac
Z mojej strony kde 3.1.2 jest gotowe, pakiety okolo kde moge
przejrzec i
uaktualnic za w ciagu dwoch tygodni.

Odrzucam jednak mozliwosc bezproblemowego upgradu poldkiem za pomoca
--upgrade-dist, zmiany w paczkowaniu kde zaszly tak daleko ze jest to
teraz
niemozliwe, poza tym przed wyjsciem ac nalezy jeszcze przedyskutowac
kwestie
kde-i18n.

> 18:15   : legbaa: t0tal: nie mow do mnie slangiem developerow
> 18:15   : legbaa: t0tal: bo to tez byla wada tej dystrybucji - ze
> trzeba bylo byc developerem  zeby jej uzywac

Szczerze mowiac powinnismy sie tez bardziej otworzyc na prase (spraw
chipa
chociazby) i zmienic podejscie do inicjatyw komercyjnych, ktore
podobno
kloczek blokowal (nei wiem wiecej o tym, tak tylko mi mowili na ircu
ludzie).
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl