Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Paweł Szopiński t0tal w websites.pl
Czw, 29 Maj 2003, 19:45:43 CEST

On Thu, 29 May 2003 19:24:00 +0200
Paweł Szopiński <t0tal w websites.pl> wrote:

> Szczerze mowiac powinnismy sie tez bardziej otworzyc na prase
> (spraw chipa chociazby) i zmienic podejscie do inicjatyw
> komercyjnych, ktore podobno kloczek blokowal (nei wiem wiecej o
> tym, tak tylko mi mowili na ircu ludzie).

Tak były pewne ruchy w stronę blokowania działań marketingowych, a
raczej odcinania od tego bezpośrednio PLD, a ja sobie czegoś takiego
nie wyobrażałem. Jak już wspomniałem wcześniej Sergiuszowi oraz
innymi, obrałem sobie za cel stworzenie grupy developerów
przychylnych ew. profitom w zamian za terminy, czyli postarać się
skupić wokół siebie biznes, proponować im określone rozwiązania,
dopasowaną przez taką część nas, skłonną poza własnymi potrzebami do
pracy nad czymś jeszcze, może i pod większą presją. Co z tego będzie,
zobaczymy. Jeśli chodzi o sam marketing to sprawa otwarta. Kiedyś
dość mocno z y0shim właśnie o tym dyskutowaliśmy, jednak przed samem
zlotem doszło do znacznego storpedowania tych pomysłów, na zlocie
podobnie. Ja stawiam na świeże i zdecydowane pomysły, których dotąd
nam brakowało i które korzystając z okazji można obecnie wykorzystać.
Poza tym można poprowadzić działania wspierające, tj. jakiś sklep z
gadżetami, dodam że już wcześniej miały być koszulki przy rozmowach z
y0shim, miałem nawet pewną bazę firm zainsteresowanych wytworzeniem,
jak ,,zdechło'' to sobie ją wykorzystałem i porobiliśmy koszulki w
firmie. Czas pokaże co z tego wyjdzie.

Pozdr.

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl