Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Czw, 29 Maj 2003, 20:14:34 CEST

On Thu, 29 May 2003, Paweł Szopiński wrote:

> [...]

Podobno .. ?

> Tak były pewne ruchy w stronę blokowania działań marketingowych, a
> raczej odcinania od tego bezpośrednio PLD, a ja sobie czegoś takiego
> nie wyobrażałem.

O jakim blokowaniu mówisz ? A kto to blokował ?

> Jak już wspomniałem wcześniej Sergiuszowi oraz
> innymi, obrałem sobie za cel stworzenie grupy developerów
> przychylnych ew. profitom w zamian za terminy, czyli postarać się
> skupić wokół siebie biznes, proponować im określone rozwiązania,
> dopasowaną przez taką część nas, skłonną poza własnymi potrzebami do
> pracy nad czymś jeszcze, może i pod większą presją.

Tak mi się przypomina że jakis dwa lata temu jednym z głównych argumentów
przeciwko mnie były niby jakieś moje ruchuy w kierunku komercjalizacji PLD
:)
Ciekawy jestem czy Ser będzie na tyle konsekwenty że z Ciebie zrobi także
wroga PLD ? :)

> Co z tego będzie,
> zobaczymy. Jeśli chodzi o sam marketing to sprawa otwarta. Kiedyś
> dość mocno z y0shim właśnie o tym dyskutowaliśmy, jednak przed samem
> zlotem doszło do znacznego storpedowania tych pomysłów, na zlocie
> podobnie.

U .. a kto o tym wogóle mówi i kto to torpedował ?

> Ja stawiam na świeże i zdecydowane pomysły, których dotąd
> nam brakowało i które korzystając z okazji można obecnie wykorzystać.
> Poza tym można poprowadzić działania wspierające, tj. jakiś sklep z
> gadżetami, dodam że już wcześniej miały być koszulki przy rozmowach z
> y0shim, miałem nawet pewną bazę firm zainsteresowanych wytworzeniem,
> jak ,,zdechło'' to sobie ją wykorzystałem i porobiliśmy koszulki w
> firmie. Czas pokaże co z tego wyjdzie.

W przypadku RWO padłw pomysł dobrowolnego opodatkwoania się
na rzecz RWO osób któe miałby ciągnać jakieś korzyści z PLD.