SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 29 Maj 2003, 19:08:41 CEST

On Mon, May 26, 2003 at 08:11:33 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Najwidoczniej Twoje doświadczenia unixowe sprowadzaja sie tyklko do pracy
> z Linuxem.

To nie ma nic do rzeczy, na L póki co odpowiednich nagłówków nie ma.
Zatem ruch pod postacią zastąpienia jednego nie do końca dobrego
rozwiązania drugim o podobnych wadach jest błędny. Prawidłowe
postępowanie to umożliwienie równoległej pracy nad obiema
implementacjami.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/