SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Nie, 25 Maj 2003, 23:16:55 CEST

> Z poprzedniego można było na większość. Teraz nie można na żaden.

> Kloczek. Przeczytał o tym, że od 2.5.x nie nadają się do userspace i
> stąd wymyślił takie cudeńki.

... ktory sie jeszcze tu nie odezwal.
Wiec *kto mowi* o 2.6 ?

Ty sie tez nie odezwales, jak ja i qboosh pisalismy, ze problem moze
potencjalnie dotyczyc rowniez 2.4.

> To podnoszący gkh będzie musiał podnieść glibc. Jak zapomni - rozjazd.
> Jak nie zapomni - ktoś musi póścić na builder. Jak zapomni - rozjazd.
> Jak nie zapomni - ktoś musi przenieść na ftp. Jak zapomni - rozjazd.

Nie. Bedzie musial podniesc, jesli beda istotne zmiany w API.
Jesli sie zmieni np. komentarz w pliku, to niekoniecznie.

> Rzeźbienie.

Czepianie sie.

> 3 miejsca na rozjazd kontra zero miejsc.
>
> Poza tym kij z tym. Sprawa rozbija się o zepsucie działającego pakietu
> bez otagowania ostatniej używalnej wersji. Kloczek zrobił syf nie
> odpowiadając na pytanie: KIEDY będzie się dało powiedzmy na ia32
> zbudować glibce?

Tez nie dostal odpowiedzi na pytanie: kiedy kernel na head sie zbuduje na
wszystkich arch.

> Primo, to do pracę nad PPC kloczek próbuje _wymuszać_ na innych swoją
> pozycją. Secundo naprawić trzeba kernel.spec, jeśli to on się nie

Jak robil to samo na ra, to sie nie czepiales.
Jak ktos nie ma wyobrazni puszczajac zmiane, ktora psuje czasc architektur
lub nie moze / nie chce tego sprawdzic, to tez nic innego nie mozna zrobic.

> buduje, bo nagłówki z gkh nie mają NIC do rzeczy. Kernel ich NIE UŻYWA.
> To są nagłówki dla _userspace_.

Wlasnie. kernel nie jest na razie bezwzhlednie potrzebny. Potrzebne sa jego
naglowki dla userspace ;)

> Ale może czegoś nie wiem - jeśli możesz to mi wyjaśnij.

> Przez przypadek. Ale ja nie mogę zbudować sobie glibca z CVS-u, bo nie
> ma tagu WORKS, OK, BUILDS, whatever.

Pytaj, czemu nie sa otagowane wersje z nest. Albo czemu nie jest dokonczone
budowanie glibc-kernel-headers. Bylo ? Kloczek zepsul ?

> Khem... Kloczek WYCIĄŁ podpakiet glibc-kernel-headers. Pozostawił mnie
> bez działających nagłówków kernela dla userspace.

Khem, ktora wersja naglowkow kernela byla w ostatnim src.rpm-ie ?
Byl to po prostu skopany hak.

> One nie mają nic do rzeczy, bo są dla userspace.

To zbuduj poprawne glibc-kernel-headers *BEZ* naglowkow kernela !
I przestan pieprzyc.

> Kloczek zablokował Ac. A poza tym to źle mówisz wydaje mi się. Przecież
> to z Nest rzeczy mają spływać i usadawiać się w Ac, więc jak najbardziej
> nad tym się pracuje.

Ale pojawianie sie problemow wstrzymujacych Ac konczy sie opluwaniem kloczka
zamiast zakasaniem rekawow. O tym mowie. O niczym wiecej.

  phone (48)(58) 347 14 61