Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Lukasz Jachowicz honey w 7thGuard.net
Czw, 29 Maj 2003, 21:38:11 CEST

On Thu, 29 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dobra a teraz zadaj sobie pytanie czy ja miałem wogóle kiedykolwierk coś
> przeciwko spudełkwoaniu PLD ?
>
> Potem tak .. odób które pisały o tym do mnie osobiście że chcą to zrobić
> było w sumei przez cały czas istneinai PLD kilkanaście (grubo ponad
> dwadzieścia). Na deklaracjach się wszystko skończyło .. dlatego nie było
> nawet sensu wyciagać tego na światłow dzienne.

To, co ja proponowałem, wyglądało tak:

1. OO PL napisze dokumentację, przygotuje pudełka i reklamę
2. % z zysków pójdzie na rzecz PLD

Twoja odpowiedź była, że jeśli będzie trzeba, to dla PLD dowolne pieniądze
na maszyny się znajdą i koniec tematu. Dlatego nie miałem co dalej drążyć,
bo i tak nic bym nie osiągnął. Zainteresowanie tematem było, były też
pomysły stworzenia organizacji/podpięcia się pod istniejącą, żeby można
było pieniądze z takich inicjatyw jakoś sensownie zagospodarować - no bo
komu niby płacić % od sprzedaży, jeśli nie ma sformalizowanej organizacji
mogącej te pieniądze przyjąć?

honey
--
honey -- groźny jak /usr/bin/python, zwinny jak /usr/bin/lynx
[lynx==ryś jak ktoś nie wie], spada na 4 łapy jak /bin/cat, cichy