Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Czw, 29 Maj 2003, 20:54:24 CEST

On Thu, 29 May 2003, Paweł Szopiński wrote:

> Z tego co honey mówił i ja pamiętam to skończyło się na tym że Open
> Office Polska, czy jak oni się tam nazywają chciali nas upudełkować
> razem z OO i robić sobie kaskę. Raz że to nie przeszło, dwa mi się
> bardzo nie podoba, jeśli ktoś inny może to czemy nie my? Moim celem
> jest zasianie inicjatywy dla potrzeb bezpośrednich związanych z PLD
> jak i pomocy innym developerom którzy nie mają wymarzonej pracy(tm).

Dobra a teraz zadaj sobie pytanie czy ja miałem wogóle kiedykolwierk coś
przeciwko spudełkwoaniu PLD ?

Potem tak .. odób które pisały o tym do mnie osobiście że chcą to zrobić
było w sumei przez cały czas istneinai PLD kilkanaście (grubo ponad
dwadzieścia). Na deklaracjach się wszystko skończyło .. dlatego nie było
nawet sensu wyciagać tego na światłow dzienne.
Kilka osób widziało w tym jakiś wąłsnych interes tyle tylko że albo nie
miały w sumie koncepcji jak to zrobnić, albo nie wiedziały co to wsumie
jest ten Linux albo wręcz spodziwały się że nie mam nic innego
ciekawszego do roboty i rzucę wszytko żeby na obietnicę że ktoś to
zorganizuje zacznę to robić za niego, a w kilku przypadkach nawet takze i
organizować.
Poprostu żadna z takich "ofert" w istocie swojej żadną poważaną ofertą
nie była.  Nie było tu nani jednej osoby która zdawałaby sonei sprawę z
tego ze najpierw kilak lat w PLD bedzie musiałą inwestować, a przez ten
okres wyjsciu ponad kręske nei ma w sumie mowy ..

Żeby z PLD wyciagnąć jakieś pieniadze trzeba *najpierw* na kilka lat mieć
pieniadze. RH do dzisiaj jest tylko w porywach ciut nad poprzeczka a break
even uzyskało w sumie niecałe dwa kwartały temu .. po ponad siedniu latach
istnienia ... jeżeli komuś wydaje się że w PLD może być inaczej i to w
kraju w którym o gotówke na pomysły jest dużo trudniej niż w US to to
jest jakieś nieporozumienie ..

Łatwo było Serkowi dwa alta temu ropętywać jedna z burz pod chaśłem obrony
przed komercjalizacja bo tak naprawdę nikt nie wiedział że jest straszony
upiorem/zjawą nie ze świata realnego. Od tego mometu jego metody
niewiele się zmieniły .. zmieniła się tylko forma "zagrożenia" :)