SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Czw, 29 Maj 2003, 23:14:45 CEST

> OK, przyznaję rację.
>
> Ale chyba nie pisaliście, czy kiedykolwiek taki problem się ujawnił?

Nie pisalismy. Ujawnil sie. Nie sledzilem jak zostal rozwiazany (wlasne
naglowki w pakiecie, czy Linus jednal raczyl przyjac patch na zrodla jadra).
W kazdym razie bylo odsylanie na /dev/drzewo.
A problem dotyczyl nazwy zmiennej (lub pola struktury) identycznej ze slowem
kluczowym C++.

> Tak. Do 2.4.x prawidłowe (z dokładnością do tamtego potencjalnego), na
> skutek braku odpowiednich nagłówków userspace (archiwa lkml).

Nie do konca. Wynik budowania pakietu nie powinien zalezec od srodowiska
budowania.

> ?

W Ac (na builderach Ac) nie bylo.

> Zainstalować kernel-headers 2.4.x

Z RA czy z RA-brancha ?
Chodzilo o _unikniecie_ budowania kernela 2.4

> Albo nie rozumiem, albo uderzasz w stronę problemu boostrap.
> kernel-headers na 2.4.x masz, z tego robisz odpowiednie dla buildera
> glibc-kernel-headers.

Uderzam w strone problemu bootstrap. Tzn. jak to zbudowac bazujac na Ra,
nie korzystajac z pakietow NEST-a. Tylko przebudowujac ichnie zasoby na
builderach.

> Dla mnie to kluczowa sprawa. Zdaję sobie sprawę z niedoskonałości

Dlatego z robieniem zmiany w glibc na branchu masz racje.
To nalezy cofnac. Ale to co bylo na head, nie jest calkiem OK.

> Rozwiązanie tego problemu leży poza naszymi możliwościami, gdyż to muszą
> wypracować ludzie związani z kernelem. Po prostu Linux do dziś się
> odpowiednich nagłowków nie dorobił (o czymś może nie wiem!?).

Mialem ochote sie za to wziac. Ale obecna sytuacja zniechecila mnie
dostatecznie do robienia _jakichkolwiek_ commitow do _jakiegokolwiek_
repozytorium.

> Kilka dni temu zaimplementowano mechanizm distfiles. Uważam, że jest to
> poważny krok naprzód, ponieważ usuwa wiele problemów natury technicznej
> na komputerach developerów i w repozytorium (locki).

IMO, jeszcze nie do konca dopracowany. Ale krok w dobrym kierunku.

> Tak jak Ty nie używasz glibc-kernel-headers, ja nie używam Ra:P
> A poważnie to Ra ma po prostu błędy konstrukcyjne. Niestety.

Ale buildery maja podobno z niego wyjsc.
Ja zamierzam przestac uzywac Ra, jak bedzie mozliwe _plynne_ przejscie z
niego na pre-Ac. Albo przejde na RH/debian/cokolwiek i dam sobie spokoj z
PLD.

Przez _plynne_ rozumiem, ze np. poldkiem.

  phone (48)(58) 347 14 61