SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 00:16:00 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Ja  zamierzam   przestac  uzywac  Ra,  jak   bedzie  mozliwe
> _plynne_  przejscie  z  niego  na pre-Ac.  Albo  przejde  na
> RH/debian/cokolwiek i dam sobie spokoj z PLD.

Proponuję opracować dla  Ciebie i Tomka płynne  przejście z Ra
na  RH/debiana/cokolwiek -  gdyż jak  widzę zdrowy  rozsądek i
argumenty zdecydowanej większości developerów nie docierają.

Ac za cenę możnowładztwa Tomasza? - wybieram Nesta.

> Przez _plynne_ rozumiem, ze np. poldkiem.

Port  poldka  do debiana?  Dobry  pomysł,  myślę że  spokojnie
możesz się tym zajać.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info