Apel

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 29 Maj 2003, 23:34:01 CEST

W liście z czw, 29-05-2003, godz. 23:04, Tomasz Kłoczko pisze:
> Wygląda że archiwa list dyskusyjnych będą publicznie dostępne. Właśnie
> Michał powiedział mi że jako osobą odpowidzialną razem z Serkiem za obecne
> mail.pld.org.pl zdecydowali że CDG którego nie ma i niewiedomo kiedy
> powstanie zdecyduje kiedy będzie możliwe żebym dostał listy osób
> zapisancyh na listy po to żeby móc zorganizować w inym miejscu
> mail.pld.org.pl.
a nie potrafisz zaakceptowac obecnej sytuacji?
> Cieakwe, że nikt z reprezentantów dzisiejszego zamieszania nie ma chęci
> doprowadzić tego do punktu w którym pewne rzeczy możliwie szybko będą
> jasne (?). Czyli że trwa zabawa w podchody o to ile da się jeszcze wyrwać
> z tego co było do tej pory zrobione.
Wszystko jest jasne. Przynajmniej dla mnie
> Do wszytkich anty: jeżeli chcecie robić coś innego to róbcie to. Żyjemy w
> wolnym kraju i każdy może robić w ramach prawa i dobrego smaku co mu sie
> podoba. Mam nadzieje że wystarczy i siły i konsekwencji żeby to
> doprowadzić to kiedyś do konkretnego punktu. Prośba miejcie tylko siłę
> skończyć to co zaczęliście dzisiaj, bo bez wyjaśniania już teraz
> wszystkiego co możliwe wszystko kompletnie pogrzebiecie, a reszte w
> bezsensownych działaniach stratujecie.
to TY chcesz robić cos innego
> Tak czy inaczej o ile nie uda mi się odzyskać list ludzi zapisanych to po
> zorganizowaniu nowego mail.pld i zainstalwoaniu archiwów wychodzi na to że
> z dużym prawdopodobieństwem na listy będzie trzeba zapisywać się jeszcze
> raz.
Listy działają poprawnie. Jeżeli zaczną działać niepoprawnie to będzie to wina twoja i zmiany delegacji mail.pld.org.pl
> Szkoda tylko że zamiast teraz zajmować się różnymi potrzebnymi rzeczami
> wiele osób będzie zmuszone do podejmowania działań związanych z
> reorganizacjami zasobów.
'Ludzie nie mają problemów tylko sami je sobie stwarzają' - to chyba
Twoje motto. Nie musisz NIC reorganizować. Wystarczy że wyślesz do
agarana hash hasła do CVS'u i możesz działać dalej. Aż tak cię martwi
brak władzy absolutnej? Może nie możesz przeżyć wiedząc że nie możesz
nikogo udupić, nikomu grozić odebraniem RW? przerost ego?
--
WK