Apel

Pią, 30 Maj 2003, 02:13:19 CEST

On Fri, 30 May 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> --->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> nie wiem co wydawało ci się że mówiłem, i się nie dowiem, gdyż
> killfile zaczyna od tej pory działać.

kloczek> ja bym tylko chciał widzieć czy skoro serwek zameirza robić coś innego to czy zamierza przekazać choć archiwa list ?
<paskiczy> mmazur: I KURWA MAC SPEEDY A NEI SPIDI ! DO JASNEJ ...
<ser> cieciwa: żeby ci nie podpaść to ja w ogóle nic nie powiem, weź tomka na siebie
<kloczek> reszta mnei nei obchodzi
<-- djabel (onyx w skylan.pl) opuścił kanał #pld (djabel)
<mmazur> paskiczy, ziew
<ser> kloczek: komu?
<paskiczy> kloczek: komu ma przekazac? Tobie ?
<cieciwa> kloczek Tomek, ajkie archiwa ?
<kloczek> pytanie jest "czy ?"
<paskiczy> ser: wez tar.gz'uj archiwa i wystaw gdzies.
<ser> nie czy ale komu chyba jest pytanie
<ser> paskiczy: nie, bo spamerzy
<kloczek> a jakei stawiasz tu warunki ?
<ser> paskiczy: arekm i malekith mają kopie
<paskiczy> ser: albo wrzuc na team'a
<ser> paskiczy: nie mam tam konta
<paskiczy> ser: czy inna maszyne pld/tomka
<kloczek> ser: ?
<gausus> B?a;d w czasie otwierania
<gausus> Nie powiod?a sie; pro'ba utworzenia pliku konfiguracyjnego
<gausus> ../data/ should be writable by user nobody
<ser> paskiczy: wystarczą dwa backupy, niech arekm albo malekitk się bawią
z tomaszem
<cieciwa> kloczek Tomek, wasrunki czego ?
<gausus> sorry
<kloczek> cieciwa: no wąłnie sie pttam o to serka
<ser> ja nie stawiam żadnych warunków nikomu
* malekith &
<kloczek> a czyli mozesz wystawić chocby teraqz na ftp archiwa ?
<ser> kloczek: nie mam serwera ftp
<cieciwa> kloczek Tomek, mowisz o jakichs archiwach, archiwach _czego_ ?
<djurban> lag
<djurban> durny wynalazek
<ser> kloczek: poza tym rozmawiaj albo z arkiem albo z michalem, ja do
ciebie nie mam zaufania
<paskiczy> kloczek: tomek, chcesz te archiwa?
<kloczek> czy ktoś moze serkow udosepnić troche ftp żeby wystawił archiwa ?
<cieciwa> kloczek JAKIE ARCHIWA ????
<ser> & - papa!
<kloczek> list dyskusyjnyhc PLD

[.po dłuższej przerwie.]

<kloczek> ser: moze odpowisz mi na pytanie wreszcie ?
<cieciwa> kloczek ptyales Ser'a czy wystawi archiwa, Ja pytalem czgo archiwa, powiedzies, ze list dyskusyjnych, no Ci odpowiadam, ze w chwili obecnej mode udostepniec wszystko to co pojawilo sie na pld-devel-* i pld-users-* od dnia 01.VIII.2002 roku ...
<Socrat> ktos paczkuje php-4.3.2 ? wyszlo full release ...
<ser> kloczek: 'du -s' leci
<ser> kloczek: jak się skończy, to powiem
<ser> kloczek: ale ja ci nie udostępnie archiwów, zrobi to albo arekm, albo malekith - jesli będą chcieli
<cieciwa> wczesniejsze pewnie tez, ale nie bardzo wiem jak z kompletnoscia ...
<ser> paskiczy: sorki, nie zaglądałem na priva
<cieciwa> kloczek Hmm, a one sie czyms roznia ?
<paskiczy> ser: bo nie wiem czy mam sie cieszyc, czy plackac
<kloczek> ser: wystarczy m izeby to gdzieś się znalazło
<ser> kloczek: 5089356
<Qurczak> gausus: ok ale czy jest ktos w stanie zorganizowac jakies snapshoty z tego. Nie wszyscy maja okazje i czas zeby pojechac na wyklady
<cieciwa> ser 5MB ???
<paskiczy> ser: 5GB ?
<ser> kloczek: próbuj
<kloczek> cieciwa: znajdziesz miejsce żeby to wciagnać na razie do siebie ?
<Skobi___> paskiczy na pewno nie plakac
<ser> 5GB
<Socrat> ser: mozesz to jakos wystawic ?
<cieciwa> kloczek nie, nie mam tylu - 5GB ..
<paskiczy> Skobi___: i tak mnie nikt nie lubi
<ser> cieciwa: wciągnij lepiej speeda
<ser> Socrat: nie
<gausus> Qurczak: bedzie aparta scyfrowy i moze jakis dyktafon
<Skobi___> paskiczy nie marudz
<kloczek> ser: mozesz to spakować ?
<ser> kloczek: nie
<Skobi___> gausus skad dyktafon ?
<Qurczak> gausus: fajnie jakby byl dyktafon ;]
<gausus> Skobi___: od mojego sponsora :)
<ser> kloczek: nie rozmawiam z tobą od czasu niesławnej akcji RW
<kloczek> ser: to jakaś gra ?
<leafnode> gausus: masz sponsora? ooooo...
<ser> kloczek: gra w głupiego kloczka
<leafnode> gausus: a pod prysznicem sie z nim bawisz?
<Skobi___> gausus top omecz go o naglosnienie
<Skobi___> leafnode :D
<z0c> skobi___, :)))
<Qurczak> gausus: skombinuj laptota + mikrofon ;]
<kloczek> ser: widziesz róznimy sie nieco ... np. tym że nigdy jakos nie przeło mi do głowy żeby nazwać Cie głupcem
<Skobi___> ej miski nie klocic sie!!!!
--- Skobi___ zmienił pseudonim na Skobi__
<ser> kloczek: to tylko gra
<gausus> z0c: :)))))))))))))0
<z0c> gausus, ((((((((((((((((((((((((((:
<Socrat> grrr
<z0c> sup dude?
<z0c> ;]
<ser> kloczek: ty jesteś mądry
* djurban idzie
<z0c> socrat, :)
<djurban> zegnam
<y0shi> ej
<-- djurban rozłączył się z serwerem (moze wroce)
<ser> kloczek: tylko nieco pierdolnięty
<y0shi> jak juz dyskutujecie, to dyskutujcie na poziomie
<kloczek> ser: zagrodzki ma miejsce
<-- ciril rozłączył się z serwerem (Reconnecting)
<kloczek> za dwei godziny będzie w stanie tu pomóc
<y0shi> mmazur: wiec?
<kloczek> ser: pasuje ?
--> ciril (+ciril w 80.55.128.242) wszedł na kanał #pld
* y0shi idzie po kawe, zeby nie zasnac znowu
<mmazur> cieciwa, cały czas loguję :)
<ser> kloczek: mówiłem ci żebyś rozmawiał z arkiem lub michałem

Rozmowa amiał miejcsce w okolicach 17:45 do koło 18:10.

Dalej wypytywałem się jeszcze Michała:

<kloczek> malekith: dobra to kiedy skopiujesz archiwa ?
<malekith> kloczek: jutro

Mowa był o kopiowaniu archiwów na team.
Pisz co chcesz ale ta romowa była na #pld i wiele osób przy tym było a
kolejnych kilnaście ma to w logach.