cdrtools.spec

Czw, 29 Maj 2003, 23:44:55 CEST

> Chociaż chwila moment. Mi to jest niepotrzebne. Jeśli uważasz to za konieczny
> warunek rozpoczęcia pracy przy nowym repozytorium, to tak, mergnę to. Ale
> jeśli jest to marudzenie pro forma, bo i tak masz zamiar zostać z kloczkiem,
> to przepraszam, ale mam ciekawsze rzeczy do roboty. Więc jak jest?

Ze wzgledu na to, ze repozytoria sie rozjechaly, nie zamierzam podejmowac
pracy w zadnym z nich poki sie nie wyjasni kto za co jest odpowiedzialny.

Ktos mi juz zadal wczesniej prywatnie to pytanie (nie pamietam kto, a nie
moge znalezc w swoich archiwach) i odpowiedzialem mu to co odpowiem teraz
publicznie:

Zrobie sobie troche wolnego od commitow. Do obu repozytoriow PLD.
Do czasu az sie wyjasni/zdecyduje/dowiem sie *) kto za co odpowiada.
Bo system anarchiczny nie nalezy do moich ulubionych. Kloczek mial swoje
"zady i walety", czekam kto nastepny.

Wstrzymuje sie jedynie od pracy w CVS-ie, bo jesli mam potem powtarac swoje
commity, to sie wole nastepnym razem dziesiec razy zastanowic zanim
cokolwiek gdziekolwiek commitne.

A pytalem, kto podjal decyzje o takiej a nie innej formie zmiany
repozytorium, bo chcialem wiedziec kogo mam mieszac z blotem.
PTM chyba sie nie rewolucjonizuje ? ;)

*) niepotrzebne skreslic.

  phone (48)(58) 347 14 61