AC, NEST i inne pierdziawki Re: SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 30 Maj 2003, 00:57:58 CEST

Quoting Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl>:

> To nie jest chyba problem ze statycznymi binarkami, tzn ja nie mialem
> takich problemow jak robilem upgrade Ra->pozny Nest (jedynie rpm mi sie
> zatkal). Trik polega na takim zrobieniu zaleznosci/poprawieniu poldka zeby
> lyknal najwazniejsze pakiety za jednym razem. Inna kwestia sa zmiany w
> bazach danych czy kluczowych demonach - _tam_ na bezbolesne przejscie
> nie ma szans niestety.

ale i tak jak nie polknaoles tego, to potem arekm'owym perlowym
skryoptem sie bawyles w poprawianie binarek [a moze do czegos innego
to bylo]

w kazdym razie statyczne rzeczy moga szwankowac. a wiem. vim mi
szwankowal po przejsciu na nowe glibc... a wiec... to jednak moze byc
klopot.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt