AC, NEST i inne pierdziawki Re: SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pią, 30 Maj 2003, 00:52:41 CEST

On Fri, 30 May 2003, robert j. wozny wrote:

> moze khm. lepiej to od razu ustalic/powiedziec, whatever.
>
> 1. bezbolesne, plynne przejscie proponuje zrobic w obrebie RA - czyli
>    serii 1.x - tam to powinno byc super plynne.
> 2. bolesne przejscie zrobic pomiedzy 1.x a 2.x - czyli jezeli AC to
>    2.x to sorry. ale bezbolesnego plynnego przejscia nie uswiadczymy.
>
> ad1: to jest normalne.
>
> ad2: jezeli bierzemy pod uwage to, iz zmieniamy glibc'e i gcc... i
> rpm'a i ... to przejscie moze byc trudne - po zmianie glibcow
> statyczne programy moga zrobic akuku. nie ma _chyba+_ na to rady - poz
> [...]

To nie jest chyba problem ze statycznymi binarkami, tzn ja nie mialem
takich problemow jak robilem upgrade Ra->pozny Nest (jedynie rpm mi sie
zatkal). Trik polega na takim zrobieniu zaleznosci/poprawieniu poldka zeby
lyknal najwazniejsze pakiety za jednym razem. Inna kwestia sa zmiany w
bazach danych czy kluczowych demonach - _tam_ na bezbolesne przejscie
nie ma szans niestety.

Janek